Masszázs

Stúdiónkban többféle masszázs típussal is találkozhatsz, keresd a hozzád legközelebb álló masszázst, hogy a felfrissülésed a maximális legyen.  Melyek is ezek?

Svéd masszázs (teljes test, rész, talp)

Cellulit masszázs

Aroma-terápiás masszázs

Lávaköves masszázs

Shiatsu masszázs

Kismama masszázs

Nyirok masszázs

A Szolgáltatások/Masszázs almenükben részletesen olvashatsz ezekről a masszázstípusokról és arról, hogy melyik masszázst melyik kollégánk végzi.

Tudj meg többet

Állandó foglalkozásaink

Figyelem: 02.27.-én pénteken Valter Éva délelőtti babás és kismamás foglalkozásai elmaradnak.

Kezdő Hatha jóga:

-          Hétfő 19:00-20:30 (Kinga)

-          Szerda 09:00-10:30 (Kinga)

-          Szerda 18:15-19:45 (Kinga)

-          Szombat 08:30-10:00 (Kinga)

Gerincjóga:

-            Hétfő 16:30-18:00 (Zsuzsa)

-            Kedd 8:00-9:30 (Petra)

-            Szerda 19:00-20:30 (Zsuzsa)

-            Péntek 16:00-17:30 (Petra)

Középhaladó jóga:

-            Péntek 17:30-19:00 (Orsi)

Női jóga:

-            Péntek 17:30-19:00 (Petra)

Zumba:

-          Kedd 18:15-19:15 (Tündi) !!!!!!

Gerinc  erősítő torna:

-          Hétfő 18:00-19:00 (Zsuzsa)

-          Péntek 19:00-20:00 (Zsuzsa)

Ászana (jóga) gyakorlás:

-           Szerda 17:00-18:00 (Vachó Andi)

HOT hatha jóga:

-           Kedd 19:00-20:00 (Orsi)

-           Péntek 19:00-20:00 (Orsi)

Aerobic-Alakformáló torna:

-           Kedd 16:15-17:15 (Zsanett) !!!!

-           Kedd 17:15-18:15 (Zsanett) !!!!!

-           Csütörtök 17:00-18:00 (Zsanett) 

Zsírégető alakformáló:

-           Kedd 19:15-20:15 (Tündi)

Kick-boksz aerobic:

-         Csütörtök 18:00-19:00 (V.Andrea)

Tudj meg többet

Callanetics

A Callanetics a testet teljesen átformáló, alak-, és testtartást javító torna, mely segíti visszanyerni alakját és formáját!

Több cm-es változás, kerület csökkenés várható pár hónapon belül a kényes pontokon. A test mélyizmait ismétlődő,kis mozgásokkal, egyéni ütemben rugalmasítjuk, szálkásítjuk. A “finoman” rajzolt, kontúros izmokkal, arányos, nőies alakot tudunk elérni.

A  callanetics órán a gyakorlatokat egy-egy izomcsoportra koncentrálva végezzük, növelve az izommunka intenzitását, anélkül, hogy kimerültségig elfáradnánk.Természetesen az izomcsoporthoz kapcsolódó testrészt is átmozgatjuk.

A feladatokat rendszeresen végezve szemmel láthatóan és centikben is mérhetően feszesebb lesz a hasizom, karcsúsodik a csípő, megemelkedik és feszesebbé válik a fenék, karcsúsodik a comb belső oldala, megerősödik a felkar úgy, hogy közben csökken a kerülete, megnyújtja a nyakat és formálja az állat, jobb lesz a közérzet és a testtartás, normalizálja, ill. visszahozza az elmaradt mensest.

Tudj meg többet