Masszázs

Stúdiónkban többféle masszázs típussal is találkozhatsz, keresd a hozzád legközelebb álló masszázst, hogy a felfrissülésed a maximális legyen.  Melyek is ezek?

Svéd masszázs (teljes test, rész, talp)

Cellulit masszázs

Aroma-terápiás masszázs

Lávaköves masszázs

Shiatsu masszázs

Kismama masszázs

Nyirok masszázs

A Szolgáltatások/Masszázs almenükben részletesen olvashatsz ezekről a masszázstípusokról és arról, hogy melyik masszázst melyik kollégánk végzi.

Tudj meg többet

Állandó foglalkozásaink

Foglalkozásaink 07.31.-től 08.30.-ig

Figyelem! Augusztus 17-től augusztus 23-ig a mozgásfoglalkozások, a flabélos és szolárium szünetel, a többi szolgáltatóhoz be lehet jelentkezni. Szeptemberben ismét feltöltjük az órarendet régi és új órákkal egyaránt.

Péntek délelőtti babás jóga és kismama jóga órára bejelentkezés az óra megkezdése előtt másfél óráig, Valter Éva 06-20-383-91-99

Augusztus 4-én, kedden a 9:30 dinamikus jóga elmarad

Kezdő Hatha jóga:

-          Hétfő 19:00-20:30 (Kinga)

-          Szerda 09:00-10:30 (Kinga)

-          Szerda 18:15-19:45 (Kinga)

-          Szombat 08:30-10:00 (Kinga)

Gerincjóga:

-            Kedd 8:00-9:30 (Vachó Andi)

Dinamikus jóga:

-               Kedd 9:30-10:30 (Kinga)

-               Csütörtök 19:00-20:00 (Kinga)

-               Vasárnap 19:00-20:00 (Ildikó)
Zumba:

-          Kedd 18:15-19:15 (Tündi)

HOT hatha jóga:

-           Kedd 19:00-20:00 (Orsi)

-           Péntek 17:30-19:00 (Orsi)
Pilates:

-         Hétfő 19:00-20:00 (Vándori Andrea)

-         Csütörtök 19:00-20:00 (Vándori Andrea)

Streching:

-          Szombat 10:00-11:00 (Kinga)

Kismama jóga:

-          Hétfő 17:30-19:00 (Kinga)

-          Péntek 11:30-13:00 (V.Éva)

Baba-Mama jóga:

-          Péntek 9:30-10:30 (Kis babás) V.Éva

-          Péntek 10:30-11:30 (Nagy babás) V.Éva

 


Tudj meg többet

Callanetics

A Callanetics a testet teljesen átformáló, alak-, és testtartást javító torna, mely segíti visszanyerni alakját és formáját!

Több cm-es változás, kerület csökkenés várható pár hónapon belül a kényes pontokon. A test mélyizmait ismétlődő,kis mozgásokkal, egyéni ütemben rugalmasítjuk, szálkásítjuk. A “finoman” rajzolt, kontúros izmokkal, arányos, nőies alakot tudunk elérni.

A  callanetics órán a gyakorlatokat egy-egy izomcsoportra koncentrálva végezzük, növelve az izommunka intenzitását, anélkül, hogy kimerültségig elfáradnánk.Természetesen az izomcsoporthoz kapcsolódó testrészt is átmozgatjuk.

A feladatokat rendszeresen végezve szemmel láthatóan és centikben is mérhetően feszesebb lesz a hasizom, karcsúsodik a csípő, megemelkedik és feszesebbé válik a fenék, karcsúsodik a comb belső oldala, megerősödik a felkar úgy, hogy közben csökken a kerülete, megnyújtja a nyakat és formálja az állat, jobb lesz a közérzet és a testtartás, normalizálja, ill. visszahozza az elmaradt mensest.

Tudj meg többet