Masszázs

Stúdiónkban többféle masszázs típussal is találkozhatsz, keresd a hozzád legközelebb álló masszázst, hogy a felfrissülésed a maximális legyen.  Melyek is ezek?

Svéd masszázs (teljes test, rész, talp)

Cellulit masszázs

Aroma-terápiás masszázs

Lávaköves masszázs

Shiatsu masszázs

Kismama masszázs

Nyirok masszázs

A Szolgáltatások/Masszázs almenükben részletesen olvashatsz ezekről a masszázstípusokról és arról, hogy melyik masszázst melyik kollégánk végzi.

Tudj meg többet

Állandó foglalkozásaink

Péntek délelőtti babás jóga és kismama jóga órára bejelentkezés az óra megkezdése előtt másfél óráig, Valter Éva 06-20-383-91-99

Július 02-án csütörtökön a callanetic elmarad

Június 30, július 7-én a kedd délelőtti dinamikus jóga elmarad

Július 10-én a babás és kismama jóga elmarad

Július 13-án a gerinc jóga és gerinc erősítő torna elmarad

Kezdő Hatha jóga:

-          Hétfő 19:00-20:30 (Kinga)

-          Szerda 09:00-10:30 (Kinga)

-          Szerda 18:15-19:45 (Kinga)

-          Szombat 08:30-10:00 (Kinga)

Gerincjóga:

-            Hétfő 16:30-18:00 (Zsuzsa)

-            Kedd 8:00-9:30 (Vachó Andi))

-            Szerda 19:00-20:30 (Zsuzsa)

-            Péntek 16:00-17:30 (Petra)

Yin jóga:

-             Kedd 19:15-20:45 (Kinga) SZÜNETEL

Dinamikus jóga:

-               Kedd 9:30-10:30 (Kinga)

-               Csütörtök 19:00-20:00 (Kinga)

-               Vasárnap 19:00-20:00 (Ildikó)

Molett jóga:

-              Péntek 19:00-20:30 (Vachó Andi) nyáron szünetel

Női jóga:

-            Péntek 17:30-19:00 (Petra)

Zumba:

-          Kedd 18:15-19:15 (Tündi)

-          Csütörtök 18:00-19:00 (Tündi) nyáron szünetel

Tudj meg többet

Callanetics

A Callanetics a testet teljesen átformáló, alak-, és testtartást javító torna, mely segíti visszanyerni alakját és formáját!

Több cm-es változás, kerület csökkenés várható pár hónapon belül a kényes pontokon. A test mélyizmait ismétlődő,kis mozgásokkal, egyéni ütemben rugalmasítjuk, szálkásítjuk. A “finoman” rajzolt, kontúros izmokkal, arányos, nőies alakot tudunk elérni.

A  callanetics órán a gyakorlatokat egy-egy izomcsoportra koncentrálva végezzük, növelve az izommunka intenzitását, anélkül, hogy kimerültségig elfáradnánk.Természetesen az izomcsoporthoz kapcsolódó testrészt is átmozgatjuk.

A feladatokat rendszeresen végezve szemmel láthatóan és centikben is mérhetően feszesebb lesz a hasizom, karcsúsodik a csípő, megemelkedik és feszesebbé válik a fenék, karcsúsodik a comb belső oldala, megerősödik a felkar úgy, hogy közben csökken a kerülete, megnyújtja a nyakat és formálja az állat, jobb lesz a közérzet és a testtartás, normalizálja, ill. visszahozza az elmaradt mensest.

Tudj meg többet