Drámajáték foglalkozás gyerekeknek, 5 alkalmas tanfolyam

» Posted by on aug 20, 2018 in Blog, Hírek | Drámajáték foglalkozás gyerekeknek, 5 alkalmas tanfolyam bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Drámajátékos képességfejlesztő óra az alsós korosztálynak, érzelmi intelligencia, kommunikáció, társas kapcsolatok, verbalitás-nonverbalitás, együttműködés, ön- és társismeret, tanuláshoz való hozzáállás, figyelem, fegyelem fejlesztése mindig a csoportot érintő témában tanítási dráma beiktatásával, heti rendszerességgel.
Nem színjátszás!
Minden csütörtök 16.45-től.
Első alkalom szept. 13.
Érdeklődni és jelentkezni lehet: Nagy Beatrix 06/20-571-4677 vagy mozgas.kepesseg@gmail.com
Nem csak a gyerekek szeretik, hanem a szülők is!!!😉😁

A foglalkozás tanfolyami jelleggel minimum 6 fő jelentkezése esetén indul.
Tanfolyam kezdése 2018. szeptember 13., 5 alkalom/7.000,-. forint.

Jelentkezési határidő: 2018.09.10. hétfő
További kérdés esetén hívjátok a tanfolyam vezetőt Nagy Beát 06-20-571-4677 vagy írjatok neki a nagybeus77@gmail.com címre.

 

Korábbi tanfolyamok tapasztalatai:

Edukineziológia           –     Képességfejlesztés

Visszajelzések 2017-2018

“14 éves fiú, oxigénhiányos állapot születéskor, tanulási képességzavarok, részképesség problémák, önbizalomhiány. 2017 júniusában kezdtünk együtt dolgozni, 2 hónap alatt a mozgásterápiának köszönhetően elindult a biciklivel (ne tudott biciklizni!), a munkát folytatva, most egyre jobb jegyeket kap az iskolában. Kb egy egész jegyet javított ebben a tanítási évben.
Míg az előző évben többnyire 2-es osztályzatot kapott, ebben az évben 3-as, 4-es osztályzatokat kap. Angolból csak szóban felelt eddig, már megpróbált írásban is dolgozatot írni, 4-est kapott rá.
Minden egyes bemérés, és behangolás jobb és jobb értékeket hoz. Legutóbbi értékelése tökéletes lett.
A központi írásbeli miatt rettenetesen izgult. A nagyfokú stressz miatt a felvételi előtt kapott egy behangolást, és egy stresszkezelő technikával oldottuk a feszültséget. Édesanyja elmondása szerint teljes nyugodtsággal írta meg a központi írásbelit és a vártnál is jobban sikerült
Amit feltétlenül tudni kell a fiúról, nagyon szorgalmas, minden nap csinálja a mozgásgyakorlatokat.
Nagyon büszke vagyok rá!!!”
“9 éves kislány, aki jó képességekkel rendelkezik, azonban rendkívül lassú. Nem tudja időben befejezni a tevékenységeket, így a dolgozatok megírása is problémát jelent. Így olvasás, írás, számolás, étkezés, bárminemű tevékenység. Édesanyja segítségével végzi a gyakorlatokat, első visszajelzésük, hogy gyorsabban megy az olvasás.
2 bemérés között 2 könyvet olvasott ki, ami nem volt jellemző rá. 4-es, 5-ös osztályzatokat kap nem csak olvasásból és írásból, de matematikából is. Nagyon örülnek a javulásnak.
Az utolsó alkalommal arról számoltak be, hogy csak 5-ös osztályzatokat kap olvasásból és az étkezési ideje is csökkent.”
“16 éves fiú, aki tanulási nehézségekkel küzd, megállapítottak ADHD-t is, beilleszkedési probléma is jellemzi, édesanyja felügyeletével végzi a gyakorlatokat, az első visszajelzés, jobb jegyeket kap az iskolában…már van egy barátja..könnyebben alkalmazkodik..”

„15 éves középiskolás lány, akinek nagyon sok ideje ment el a tanulásra ahhoz, hogy 4-es tanuló legyen. Éjfélig, hajnali kettőig is tanult, ha kellett. 4 hónapos munka után, most 4-es 5-ös dolgozatokat ír, a félévi átlaga 4,7 lesz. És ami nagyon fontos, fele annyi időt fordít tanulásra, mint eddig. Sőt, igen könnyedén veszi az akadályokat az iskolában és az önbizalma is megnőtt. Édesanyjával rettentő büszkék vagyunk rá!”

„17 éves középiskolás fiú, oxigénhiányos állapot születéskor, tanulási nehézségek, részképességzavarok. 2 hét gyakorlás után nyelvtanból 4-es dolgozatot írt, miközben ebből a tárgyból felmentése van.
A második behangolás alkalmával kiderült, hogy nőtt az önbizalma, egyes tárgyakból többnyire már 4-es 5-ös osztályzatokat kap az iskolában. Ez óriási előrelépés az előző iskolai évekhez képest.
Beszámolt még tisztulásról, méregtelenítésről. Édesanyja is megkönnyebbült, hogy kevesebbet kell már aggódni a gyerekért. Ez igen rövid idő alatt következett be. Azóta is folyamatosan pozitív visszajelzéseket kapok felőle. Pl. önállóan intézett hivatali ügyet, amire eddig képtelen volt.
Nos, ő már szinte felnőtt, tehát ebből is látszik, hogy ez a módszer nem csak a gyerekeknek szól