Aerobic, alakformálás, zsírégetés

Stúdiónkban a változatos alakformáló aerobic óráinkon más a fókusz, más az óra jellege. Segítünk a döntésben, hogy tudd melyik óra milyen jellegű lesz. :)

Klasszikus alakformáló: 

A kb. 10 perces, egész testet átmozgató bemelegítés után, a nagyobb izomcsoportokat megcélozva erősítő gyakorlatokat hajtunk végre magas ismétlésszámmal, különböző eszközökkel, vagy azok nélkül. Ugrálás nélkül, főleg talajon végzett gyakorlatokkal dolgozunk 40-45 percben. Az órát alapos nyújtással zárjuk. Rendszeres edzéssel elérhetővé válik a tónusos izomzat. 

Intervall tréning/zsírégető aerobic: 

Az intervall edzés különböző intenzitású szakaszok (intervallumok) sorozatából áll. Vagyis kemény, hajtós és lazább, pihentetőbb részek váltják egymást meghatározott ütemben. Az intenzív, gyors szakaszok nagy mértékben megterhelik a szervezetet, így ez a típusú edzés az egyik leghatékonyabb módja a kalóriaégetésnek.Rövid idő alatt jelentős állóképesség javulás érhető el, felgyorsul a fogyás folyamata, fokozódik az aerob és anaerob teljesítmény. Utó- zsírégető hatása van, tehát a zsírvesztés főleg edzés után történik - akár 36 órán keresztül!

Has-láb-fenék:

Ahogy a nevében is benne van, a mozgás, formázás fókusza a legkényesebb területeken van. Intenzív foglalkozás, garantált izomlázzal és garantált eredménnyel. Az órán különböző eszközök használatával változatos gyakorlatok követik egymást. Ez az óra is a hatékony fogyókúra elkerülhetetlen része.

 

Pillants be egyik intervall tréning/zsírégető aerobic óránkba :)