Oldal kiválasztása

Lélekforma órarend

Órarend

Minden óra
Minden jóga
Aerial jóga
Hatha jóga
Nia
Zumba
Pilates
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
Hétfő
Hétfő
Aerial jóga
17:30 - 19:00
közepes erősségű speciális jóga
Aerial jóga
17:30 - 19:00
közepes erősségű speciális jóga
Oktató
Gorzó Kinga

Aerial jóga, azaz jóga a levegőben, egy speciális, felfüggesztett anyagban a jóga hintában, angol nevén hammockban. Rendkívül nagy teherbírású, rugalmas anyag, melynek segítségével könnyebben megérezheted a nyújtást, de változatosan használható erősítéshez is, azonban amit leginkább kedvelnek a gyakorlók a súlytalan lebegés, ahol a gerinc, de bizonyos helyzetekben az egész test is, teljes hosszában, tehermentesítve megnyújtózhat. Akik még nem gyakoroltak hammockban sokszor félnek a fordított testhelyzetektől, hogy nem elég erősek, hogy megtartsák magukat, nem elég hajlékonyak bizonyos testhelyzetekhez, vagy szédülni fognak, vagy sorolhatnánk még megannyi félelmünket….Akik viszont kedvet kaptak és kipróbálták, megtapasztalhatták, hogy az anyag segíti testüket az egyes ászanák felvételében, könnyebben, komfortosabban tudják végezni a gyakorlatokat, mint a talajon. Éppen, hogy az anyag az, ami segíti, hogy ráérezzünk bizonyos ászanák felvételére. A jóga órán nem élményeket keresünk, nyilvánvalóan a jóga, több mint a nyugaton elterjedt testgyakorlás, mégis azt tapasztaltuk, hogy a hammockban végzett jóga élmény szerűvé teszi a gyakorlást, egy-egy aerial jóga óra után szinte súlytalannak érezzük testünket.

Aerial jóga
19:00 - 20:30
közepes erősségű speciális jóga
Aerial jóga
19:00 - 20:30
közepes erősségű speciális jóga
Oktató
Gorzó Kinga

Aerial jóga, azaz jóga a levegőben, egy speciális, felfüggesztett anyagban a jóga hintában, angol nevén hammockban. Rendkívül nagy teherbírású, rugalmas anyag, melynek segítségével könnyebben megérezheted a nyújtást, de változatosan használható erősítéshez is, azonban amit leginkább kedvelnek a gyakorlók a súlytalan lebegés, ahol a gerinc, de bizonyos helyzetekben az egész test is, teljes hosszában, tehermentesítve megnyújtózhat. Akik még nem gyakoroltak hammockban sokszor félnek a fordított testhelyzetektől, hogy nem elég erősek, hogy megtartsák magukat, nem elég hajlékonyak bizonyos testhelyzetekhez, vagy szédülni fognak, vagy sorolhatnánk még megannyi félelmünket….Akik viszont kedvet kaptak és kipróbálták, megtapasztalhatták, hogy az anyag segíti testüket az egyes ászanák felvételében, könnyebben, komfortosabban tudják végezni a gyakorlatokat, mint a talajon. Éppen, hogy az anyag az, ami segíti, hogy ráérezzünk bizonyos ászanák felvételére. A jóga órán nem élményeket keresünk, nyilvánvalóan a jóga, több mint a nyugaton elterjedt testgyakorlás, mégis azt tapasztaltuk, hogy a hammockban végzett jóga élmény szerűvé teszi a gyakorlást, egy-egy aerial jóga óra után szinte súlytalannak érezzük testünket.

Kedd
Kedd
Gerinctréning
17:00 - 18:00
gerinc erősítő
Gerinctréning
17:00 - 18:00
gerinc erősítő
Oktató
Vachó Andi

A preventív gerinctréning egy 60 perces foglalkozás, kis létszámú csoportokban, vegyes korosztály számára, de leginkább a 30 év feletti korosztály jellemző az órákon, akiknél az ülőmunka, és a helytelen testtartás már problémákat okoz a gerinc menti területeken (nyak, – hát, – derékfájás formájában). A preventív gerinctréning órákat egy 5-10 perces átmozgatással kezdjük, időt hagyva a testnek ( ízületek, izmok ), hogy felkészüljön a terhelésre. Ezt követően tematikusan kimozgatjuk a gerincet mind a négy irányba, és végül csavaró gyakorlatokat végzünk. A gyakorlatok egyszerűek, jól követhetőek (kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül) bárki számára elvégezhetőek, az oktató folyamatos instruálása és javítása mellet, mert fontos a helyes és pontos kivitelezés. Lassan, kis ismétlésszámmal dolgozunk, de folyamatos izomkontrollal, lágy zenei aláfestés mellett. A gyakorlatokkal növeljük a gerincoszlop mozgásterjedelmét és a gerinc megtartásában szerepet játszó izmokat (a hátizmok mellett: has, váll, farizmok) erősítjük. Egyensúly gyakorlatokkal (egylábon állások, instabil alátámasztások) a legbelül elhelyezkedő, mély izmokat tanítjuk meg újra a mozgásban való részvételre (izom-ideg kapcsolatok javítása).

Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Oktató
Gorzó Kinga

A zumba motíváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, melynek köszönhetően egyedülálló fitness program jön létre. Önfeledten szórakozhatsz, bulizhatsz, de egy biztos: unatkozni nem fogsz! A foglalkozásokon az összes latin ritmussal találkozol: salsa, merengue, bachata, cumbia, reagetton, samba, flamenco, hastánc, ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztik az óra anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem hogy kihozd magadból a legtáncosabb, legszenvedélyesebb Éned és közben elsajátíthatsz néhány változatos új lépést, aminek hasznát veheted egy-egy buli alkalmával vagy a párod „elcsábításával”! Egy óra alatt akár 600 kalóriát is elégethetsz, miközben növeled az állóképességed, táncolsz és szórakozol, előtérbe kerül a nőiességed és az önbizalmad. Ha szeretnéd jól érezni magad, szeretnéd javítani mozgásodat, szeretnél emberekkel megismerkedni, szeretnél jókat táncolni, akkor gyere el és ismerkedj meg a zumba fitness órával, melynek zsírégető hatása sem jelentéktelen! A zumba szünet nélkül végigtáncolt 60 perce meghozza a kívánt eredményt!

Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Oktató
Végh Nóra

A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer, melyet a német Joseph Pilates fejlesztett ki a múlt század 20-as éveiben, majd csiszolgatta módszerét egészen 1967-ben bekövetkezett haláláig. Miért fontos, hogy erősek és ruganyosak legyenek a törzs mélyizmai? Mert ha azok, képesek minden oldalról megtámasztani a gerincoszlopod, íly módon tehermentesítve azt. Igy végre megszabadulhatsz a hátfájástól, melynek egyik leggyakoribb kiváltó oka az elgyengült tartóizomzat! Jobbá válik testtartásod és izmaid újból szimmetrikusan kezdenek működni (a “kezesség” miatt minden embernek – Neked is! – erősebb az egyik oldala. Csak figyeld meg Magad: ha jobb kezes vagy, általában mindent azon az oldalon csinálsz; a táskád is a jobb válladon lóg, igaz? Ha mégsem, akkor Te vagy a kivétel…:-)). A Pilates gyakorlatok segítségével a beidegződött rossz mozgásminták, melyek végső soron az izomrendszer egyensúlyának megbomlásához, hosszútávon tartáshibákhoz és mozgásszervi panaszokhoz vezetnek, megszűnnek!

Szerda
Szerda
Hatha jóga
18:00 - 19:30
közepes erősségű óra
Hatha jóga
18:00 - 19:30
közepes erősségű óra
Oktató
Gorzó Kinga

Foglalkozásainkhoz kezdőként és már egy ideje gyakorlóként is csatlakozhatsz, mivel az órákon mindenki saját képességének megfelelően gyakorol. A lényeg az önmagunkra figyelés és a saját tempónkban való fejlődés. Figyeljük saját testünk érzeteit, határait és ezeket a határokat elérve, majd növelve, de erőszakosan nem túllépve végezzük a test és légző gyakorlatokat. Nem rendelkezünk egyforma testi-lelki adottságokkal, így nem várható el, hogy mindenki hasonló szinten végezzen egy-egy gyakorlatot. Tapasztalt oktatóink külön figyelmet tudnak szentelni mindenkire, mivel kis csoportos foglalkozásaink vannak.

Kundalini jóga
19:45 - 21:15
erőteljes jóga
Kundalini jóga
19:45 - 21:15
erőteljes jóga
Oktató
Dózsa Zoltán

A kundalini jógának van egy fajta felemelő ereje, ami ahhoz kell, hogy ezt a szunnyadó belső ősi misztikus energiát fel tudjuk ébreszteni! Az felemelőerő egy másik aspektusa a sebesség. Azt mondják, hogy amit 20 év alatt lehetne elérni, a Kundalini jógával egy év alatt elérhető. Teljes koncentrációval, jó formában, ha az elméd kiegyensúlyozott, és csatlakozni tud a folyamatra, akkor akár 40 – 90 nap alatt átalakíthatod magad a Kundalini jógával. A Kundalini jóga gyakorlásának különleges jutalma és ajándéka az, hogy gyorsan szembe tudsz nézni a saját egóddal, és ki tudod törölni a ragaszkodásait, hogy a lélek fényében vigadhass. A Kundalini jóga nemtől, kortól, vallástól függetlenül gyakorolhatod. Egyszerű testhelyzeteket (aszana) veszünk fel, ami mindenki számára elérhető és megvalósítható. Alkalmazunk speciális légzést (pranayama), testzárat (bandha), meditációt és mantrát!

Csütörtök
Csütörtök
Stretching/nyújtás
17:00 - 18:00
könnyű óra
Stretching/nyújtás
17:00 - 18:00
könnyű óra
Oktató
Horváth Ildi

A fittség összetevői között általában a legelhanyagoltabb a hajlékonyság vagy ízületi mozgékonyság növelése. Pedig ugyanolyan meghatározó a szerepe akár a bemelegítésnél vagy egy jó koreográfiánál vagy önálló óraként. A terhelés hatására megrövidült izom merevebb, a mozgáshoz nehezebben alkalmazkodik, fájdalmas lehet, ezért a hirtelen mozgásinger, a nagyobb erőbehatás könnyebben okozhat sérülést. A stretching gyakorlatok segítenek továbbá az izmok rugalmasságának a helyreállításában, -fejlesztésében, -megőrzésében. Hozzájárul a fáradt és megterhelt izomzat gyorsabb regenerációjához. Rendkívül kedvező pszichikai és élettani hatása van. A megnyújtott izom nagyobb erőkifejtésre képes, mint a megrövidült izom.

Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Oktató
Gorzó Kinga

A zumba motíváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, melynek köszönhetően egyedülálló fitness program jön létre. Önfeledten szórakozhatsz, bulizhatsz, de egy biztos: unatkozni nem fogsz! A foglalkozásokon az összes latin ritmussal találkozol: salsa, merengue, bachata, cumbia, reagetton, samba, flamenco, hastánc, ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztik az óra anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem hogy kihozd magadból a legtáncosabb, legszenvedélyesebb Éned és közben elsajátíthatsz néhány változatos új lépést, aminek hasznát veheted egy-egy buli alkalmával vagy a párod „elcsábításával”! Egy óra alatt akár 600 kalóriát is elégethetsz, miközben növeled az állóképességed, táncolsz és szórakozol, előtérbe kerül a nőiességed és az önbizalmad. Ha szeretnéd jól érezni magad, szeretnéd javítani mozgásodat, szeretnél emberekkel megismerkedni, szeretnél jókat táncolni, akkor gyere el és ismerkedj meg a zumba fitness órával, melynek zsírégető hatása sem jelentéktelen! A zumba szünet nélkül végigtáncolt 60 perce meghozza a kívánt eredményt!

Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Oktató
Végh Nóra

A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer, melyet a német Joseph Pilates fejlesztett ki a múlt század 20-as éveiben, majd csiszolgatta módszerét egészen 1967-ben bekövetkezett haláláig. Miért fontos, hogy erősek és ruganyosak legyenek a törzs mélyizmai? Mert ha azok, képesek minden oldalról megtámasztani a gerincoszlopod, íly módon tehermentesítve azt. Igy végre megszabadulhatsz a hátfájástól, melynek egyik leggyakoribb kiváltó oka az elgyengült tartóizomzat! Jobbá válik testtartásod és izmaid újból szimmetrikusan kezdenek működni (a “kezesség” miatt minden embernek – Neked is! – erősebb az egyik oldala. Csak figyeld meg Magad: ha jobb kezes vagy, általában mindent azon az oldalon csinálsz; a táskád is a jobb válladon lóg, igaz? Ha mégsem, akkor Te vagy a kivétel…:-)). A Pilates gyakorlatok segítségével a beidegződött rossz mozgásminták, melyek végső soron az izomrendszer egyensúlyának megbomlásához, hosszútávon tartáshibákhoz és mozgásszervi panaszokhoz vezetnek, megszűnnek!

Péntek
Péntek
Zumba
19:00 - 20:00
vidám, táncos óra
Zumba
19:00 - 20:00
vidám, táncos óra
Oktató
Gorzó Kinga

A zumba motíváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, melynek köszönhetően egyedülálló fitness program jön létre. Önfeledten szórakozhatsz, bulizhatsz, de egy biztos: unatkozni nem fogsz! A foglalkozásokon az összes latin ritmussal találkozol: salsa, merengue, bachata, cumbia, reagetton, samba, flamenco, hastánc, ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztik az óra anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem hogy kihozd magadból a legtáncosabb, legszenvedélyesebb Éned és közben elsajátíthatsz néhány változatos új lépést, aminek hasznát veheted egy-egy buli alkalmával vagy a párod „elcsábításával”! Egy óra alatt akár 600 kalóriát is elégethetsz, miközben növeled az állóképességed, táncolsz és szórakozol, előtérbe kerül a nőiességed és az önbizalmad. Ha szeretnéd jól érezni magad, szeretnéd javítani mozgásodat, szeretnél emberekkel megismerkedni, szeretnél jókat táncolni, akkor gyere el és ismerkedj meg a zumba fitness órával, melynek zsírégető hatása sem jelentéktelen! A zumba szünet nélkül végigtáncolt 60 perce meghozza a kívánt eredményt!

Szombat
Szombat
Hatha jóga
08:30 - 10:00
közepes erősségű óra
Hatha jóga
08:30 - 10:00
közepes erősségű óra
Oktató
Gorzó Kinga

Foglalkozásainkhoz kezdőként és már egy ideje gyakorlóként is csatlakozhatsz, mivel az órákon mindenki saját képességének megfelelően gyakorol. A lényeg az önmagunkra figyelés és a saját tempónkban való fejlődés. Figyeljük saját testünk érzeteit, határait és ezeket a határokat elérve, majd növelve, de erőszakosan nem túllépve végezzük a test és légző gyakorlatokat. Nem rendelkezünk egyforma testi-lelki adottságokkal, így nem várható el, hogy mindenki hasonló szinten végezzen egy-egy gyakorlatot. Tapasztalt oktatóink külön figyelmet tudnak szentelni mindenkire, mivel kis csoportos foglalkozásaink vannak.

Ovis jóga
10:00 - 10:45
játékos óra
Ovis jóga
10:00 - 10:45
Oktató
Radványi Katalin

A 3-6 éves gyerekeknek az ovijógát ajánljuk, amit tulajdonképpen testmozgás – játék – mese egyszerre. Móka az egész. A gyermek végighallgat egy mesét, és közben folyamatosan együtt tornázunk. Az órák a szerepjátékok, a drámajátékok, a mese és a mozgás kapcsolatára épülnek, az óvodáskorú gyerekek életkori sajátosságainak megfelelően. Egy mesekeretre vannak felfűzve a mozgásos elemek, ahol a gyerekek hangutánzással, énekléssel és mondókázással is segítik megeleveníteni az adott állatot. Ebben a mesében a gyerekek aktív szereplők. Ahogy a mesében jönnek egymás után a mondatok, úgy jönnek a gyakorlatok is folyamatosan áramolva. Bemelegítésként lazító, hajlító, légző- és feszültségoldó gyakorlatokat végzünk, sok játékra kerül sor, és nagymértékben gyakoroljuk az alapmozgásokat (kúszás, mászás, stb.) is. Tulajdonképpen az egész óra egy nagy mesés, játékos mozgás.

Sulis jóga
11:00 - 12:00
könnyű óra
Sulis jóga
11:00 - 12:00
könnyű óra

A sulijóga már kevésbé játékos foglalkozás, a hangsúly inkább a gerinc védelmén, erősítésén van. 7-12 éves gyerekeknek ajánljuk. Fejleszti a gyermekek figyelmét, ami segíti iskolai tanulásukat. Dinamikus gyakorlatokat tartalmaz, hogy a felesleges energiákat lekösse, de az élet egyéb területeire energiát is termeljen. A jóga (például a páros gyakorlatok által) segíti az iskolásokat a kapcsolatteremtésben, érzelmeik kezelésében, kifejezésében, de a rendszeres testgyakorlás még bőrproblémáikra is jó hatással van.

Vasárnap
Vasárnap
Kundalini jóga
09:00 - 10:30
erőteljes jóga
Kundalini jóga
09:00 - 10:30
erőteljes jóga
Oktató
Dózsa Zoltán

A kundalini jógának van egy fajta felemelő ereje, ami ahhoz kell, hogy ezt a szunnyadó belső ősi misztikus energiát fel tudjuk ébreszteni! Az felemelőerő egy másik aspektusa a sebesség. Azt mondják, hogy amit 20 év alatt lehetne elérni, a Kundalini jógával egy év alatt elérhető. Teljes koncentrációval, jó formában, ha az elméd kiegyensúlyozott, és csatlakozni tud a folyamatra, akkor akár 40 – 90 nap alatt átalakíthatod magad a Kundalini jógával. A Kundalini jóga gyakorlásának különleges jutalma és ajándéka az, hogy gyorsan szembe tudsz nézni a saját egóddal, és ki tudod törölni a ragaszkodásait, hogy a lélek fényében vigadhass. A Kundalini jóga nemtől, kortól, vallástól függetlenül gyakorolhatod. Egyszerű testhelyzeteket (aszana) veszünk fel, ami mindenki számára elérhető és megvalósítható. Alkalmazunk speciális légzést (pranayama), testzárat (bandha), meditációt és mantrát!

Power vinyasa jóga
18:00 - 19:00
erős, izzasztó óra
Power vinyasa jóga
18:00 - 19:00
erős, izzasztó óra
Oktató
Lászlók Lilla

Dinamikus, erősítő vinyásza jóga azoknak, akik szeretnek megizzadni a jógaórákon. Gondos bemelegítést követően a teljes testet átmozgató sorozat nemcsak izminkat, de a koordinációnkat és az egyensúlyérzékünket is kihívások elé állíthatja. A jókedv garantált, ahogy az óra vége jól megérdemelt savasna is- mindez 90 percben. Kérlek vedd figyelembe, hogy ez nem egy terápiás óra, és nem javasolt amennyiben komolyabb sérülésed vagy egészségügyi problémád van.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás