+36-20/224-00-37 | +36-20/910-82-65 info@lelekforma.hu
Oldal kiválasztása

Lélekforma órarend

Órarend

Minden óra
Minden jóga
Aerial jóga
Hatha jóga
Nia
Zumba
Pilates
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
Hétfő
Hétfő
Ashtanga jóga
07:00 - 08:30
Intenzív óra
Ashtanga jóga
07:00 - 08:30
Intenzív óra

Főbb jellemzői az astanga jógának: kötött gyakorlat sorozatból áll az óra, egyik ászana áramlik a másik ászanába, folyamatosan, megállás nélkül, de lágyan, minden erőltetést kerülve! Hétről hétre ugyanazt a sorozatot ismételve könnyebben lemérheted a haladásod a gyakorlásban. A fizikai gyakorláson túl folyamatosan fenntartjuk figyelmünket a légzésen, energetikai zárakon, és bizonyos pontokon, így igen nagy koncentrációt igényel a gyakorlás, ami hozzásegíti az elmét a lecsendesedéshez, míg végül egy teljes meditatív tudat állapot nem jön létre. A gyakorlat sorozat úgy került összeállításra, hogy harmónikusan dolgoztassa meg a testet, amilyen mértékben erősíti, ugyanolyan mértékben nyújtja is, növelve az ízületek mozgásterjedelmét, izmok erejét. A folyamatos áramlásnak intenzív méregtelenítő, emésztést serkentő, idegrendszer nyugtató hatása is van. A reggeli gyakorlás felkészíti a testet és az elmét a nap további részében végzendő feladatokra, hogy energikusan, de nyugodt elmével tegyünk eleget kötelességeinken, és hogy észrevegyük és élvezzük az élet apró örömeit is. Az órára előző nap, este 8 óráig BEJELENTKEZÉST kérünk a stúdió telefonszámán: 06/20-224-0037

Gerincjóga SZÜNETEL
16:30 - 18:00
teljesen kezdőknek is
Gerincjóga SZÜNETEL
16:30 - 18:00
teljesen kezdőknek is
Oktató
Mókus Zsuzsa

A Gerincjóga a hatha jóga speciális gyakorlatait használja a fizikai test és az idegrendszer egészségének megőrzésére, illetve a megbomlott egyensúly helyreállítására. Elsődleges szerepe a prevenció, az egészségmegőrzés, de kiváló eredménnyel támogatja és kiegészíti a személyre szabott, célirányos gyógyító eljárásokat.

Power jóga
17:30 - 18:30
intenzív erősségű
Power jóga
17:30 - 18:30
intenzív erősségű
Oktató
Németh Évi

Kedd
Kedd
Nagy babás jóga ONLINE
10:30 - 11:30
könnyű óra
Nagy babás jóga ONLINE
10:30 - 11:30
könnyű óra
Oktató
Valter Éva

Baba-Mama jógán olyan gyakorlatokat végzünk, amelyek elősegítik a szülés utáni regenerációt, illetve segítenek a szülés előtti kondíció visszaszerzésében. A foglalkozás eleje a baba masszírozásából, játékos foglalkoztatásából áll, ezek fejlesztik a baba mozgás- és térérzékelését, jótékonyan hozzájárulnak egészséges fejlődéséhez. A jógás babáknál megfigyelhető, hogy sokkal nyugodtabbak, mosolygósabbak, és nyitottabbak. Figyelem! Ez a foglalkozás jelenleg online látogatható. A részletekért keresd Valter Évát: 06-20-383-9199

Preventív gerinctréning
19:00 - 20:00
gerincfókuszú
Preventív gerinctréning
19:00 - 20:00
gerincfókuszú
Oktató
Vachó Andi

A preventív gerinctréning órákat egy 5-10 perces átmozgatással kezdjük, időt hagyva a testnek ( ízületek, izmok ), hogy felkészüljön a terhelésre. Ezt követően tematikusan kimozgatjuk a gerincet mind a négy irányba, és végül csavaró gyakorlatokat végzünk. A gyakorlatok egyszerűek, jól követhetőek (kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül) bárki számára elvégezhetőek, az oktató folyamatos instruálása és javítása mellet, mert fontos a helyes és pontos kivitelezés. Lassan, kis ismétlésszámmal dolgozunk, de folyamatos izomkontrollal, lágy zenei aláfestés mellett. A gyakorlatokkal növeljük a gerincoszlop mozgásterjedelmét és a gerinc megtartásában szerepet játszó izmokat (a hátizmok mellett: has, váll, farizmok) erősítjük.

Szerda
Szerda
Hatha jóga
09:00 - 10:30
közepes erősségű óra
Hatha jóga
09:00 - 10:30
közepes erősségű óra
Oktató
Gorzó Kinga Németh Évi szerda

Foglalkozásainkhoz kezdőként és már egy ideje gyakorlóként is csatlakozhatsz, mivel az órákon mindenki saját képességének megfelelően gyakorol. A lényeg az önmagunkra figyelés és a saját tempónkban való fejlődés. Figyeljük saját testünk érzeteit, határait és ezeket a határokat elérve, majd növelve, de erőszakosan nem túllépve végezzük a test és légző gyakorlatokat. Nem rendelkezünk egyforma testi-lelki adottságokkal, így nem várható el, hogy mindenki hasonló szinten végezzen egy-egy gyakorlatot. Tapasztalt oktatóink külön figyelmet tudnak szentelni mindenkire, mivel kis csoportos foglalkozásaink vannak.

Hatha jóga
18:00 - 19:30
közepes erősségű óra
Hatha jóga
18:00 - 19:30
közepes erősségű óra
Oktató
Gorzó Kinga Németh Évi szerda

Foglalkozásainkhoz kezdőként és már egy ideje gyakorlóként is csatlakozhatsz, mivel az órákon mindenki saját képességének megfelelően gyakorol. A lényeg az önmagunkra figyelés és a saját tempónkban való fejlődés. Figyeljük saját testünk érzeteit, határait és ezeket a határokat elérve, majd növelve, de erőszakosan nem túllépve végezzük a test és légző gyakorlatokat. Nem rendelkezünk egyforma testi-lelki adottságokkal, így nem várható el, hogy mindenki hasonló szinten végezzen egy-egy gyakorlatot. Tapasztalt oktatóink külön figyelmet tudnak szentelni mindenkire, mivel kis csoportos foglalkozásaink vannak.

Kundalíni jóga
19:30 - 21:00
erőteljes óra
Kundalíni jóga
19:30 - 21:00
erőteljes óra
Oktató
Dózsa Zoli

A kundalini jógának van egy fajta felemelő ereje, ami ahhoz kell, hogy ezt a szunnyadó belső ősi misztikus energiát fel tudjuk ébreszteni! Az felemelőerő egy másik aspektusa a sebesség. Azt mondják, hogy amit 20 év alatt lehetne elérni, a Kundalini jógával egy év alatt elérhető. Teljes koncentrációval, jó formában, ha az elméd kiegyensúlyozott, és csatlakozni tud a folyamatra, akkor akár 40 – 90 nap alatt átalakíthatod magad a Kundalini jógával. A Kundalini jóga gyakorlásának különleges jutalma és ajándéka az, hogy gyorsan szembe tudsz nézni a saját egóddal, és ki tudod törölni a ragaszkodásait, hogy a lélek fényében vigadhass.

Csütörtök
Csütörtök
Nia SZÜNETEL
19:00 - 20:30
táncos, felszabadult, vidám, kreatív óra
Nia SZÜNETEL
19:00 - 20:30
táncos, felszabadult, vidám, kreatív óra

TÁNC, MOZGÁS, FITNESZ, EGÉSZSÉG Ha szeretnéd jól érezni magad a bőrödben, alaposan átmozgatni a tested, feltöltődni és ellazulni, akkor próbáld ki a Niát! A Nia mozgás és tánc, egy intenzív edzésprogram, amely fejleszti a kreativitást és aktívan segíti a jobb és bal agyféltekék összehangolt működését, segíti önmagad elfogadását, segít megélni női szerepeidet, ha probléma, betegség jelentkezik a női szervekben, a mozgás, tánc öröme, felszabadító érzése segíti az öngyógyító folyamatok beindítását, a női életben jelentkező blokkok, gátak, elakadások feloldását. Amikor a Niát táncolod, megérzed milyen csodálatos dolog a saját tested, milyen sokat adhat neked, megtapasztalod az öngyógyítás hatalmát. Képzelj el egy bulis edzést, ahol a nagyon jó Nia zenékre táncolhatod boldoggá magad, másrészt jó lehetőség, hogy meglásd hogyan lehet „táncolva látni” a világot. Ami fontos: Legyen nálad egy üveg víz, kényelmes ruhában gyere, amiben tudsz mozogni, cipő sem kell, a Niát mezítláb táncoljuk. Semmi más nem kell, csak Te! Várlak szeretettel: Boronyák Andrea csütörtökön 19:15 órától

Callanetics SzÜNETEL
19:15 - 20:15
alak, és testtartást javító torna
Callanetics SzÜNETEL
19:15 - 20:15
alak, és testtartást javító torna

A Callanetics a testet teljesen átformáló, alak-, és testtartást javító torna, mely segíti visszanyerni alakját és formáját! Több cm-es változás, kerület csökkenés várható pár hónapon belül a kényes pontokon. A test mélyizmait ismétlődő,kis mozgásokkal, egyéni ütemben rugalmasítjuk, szálkásítjuk. A “finoman” rajzolt, kontúros izmokkal, arányos, nőies alakot tudunk elérni. A callanetics órán a gyakorlatokat egy-egy izomcsoportra koncentrálva végezzük, növelve az izommunka intenzitását, anélkül, hogy kimerültségig elfáradnánk.Természetesen az izomcsoporthoz kapcsolódó testrészt is átmozgatjuk. A feladatokat rendszeresen végezve szemmel láthatóan és centikben is mérhetően feszesebb lesz a hasizom, karcsúsodik a csípő, megemelkedik és feszesebbé válik a fenék, karcsúsodik a comb belső oldala, megerősödik a felkar úgy, hogy közben csökken a kerülete, megnyújtja a nyakat és formálja az állat, jobb lesz a közérzet és a testtartás, normalizálja, ill. visszahozza az elmaradt mensest. Mivel az alakformálás mellett a módszer fontos része a tartásjavítás is, tornával megelőzhetők ill. gyógyíthatók a meglévő derék-, hát-, és térdfájdalmak, és megelőzi a csontritkulást és meszesedést is. A figyelem összpontosítása és sok nyújtási gyakorlat révén kitűnő a relaxáló, feszültségoldó hatása. A Callanetics jellemzői: -lassú, esetenként közepes ritmus nélküli saját tempó -az izmok szelektív módon és személyre szabottan történő megdolgoztatása -egy cm-es mozgásterjedelem -saját erőnlétnek megfelelő 1-100-ig terjedő ismétlésszám -medencebillentés, amivel megnyújtjuk a gerinc ágyéki szakaszát, megkönnyítve ezzel a derékra történő terhelést -több cm-es változás, kerület csökkenés várható -ízületkímélő, nincs szökdelés, ugrálás -mindenki korra, nemre való tekintet nélkül végezheti a tornát. Gerincsérvvel, csípő-, és térdműtét után, ill. kismamák is végezhetik a callanetics tornát, könnyített változatban! Az óráinkra bejelentkezés NEM szükséges, további információt a 06 20 224 00 37-es telefonszámon kaphatsz.

Péntek
Péntek
Funkcionális (erősítő core) edzés SZÜNETEL
18:15 - 19:15
Erős intenzitású
Funkcionális (erősítő core) edzés SZÜNETEL
18:15 - 19:15
Erős intenzitású

Fogadjátok szeretettel új oktatónk Szilvásy Tamás óráit! Tamás szeptembertől csatlakozik oktatói csapatunkhoz, kissé erőteljesebb típusú óráival, az intenzívebb mozgást kedvelők örömére. Tamás szavaival az óráiról: természetes mozgásokon alapuló, erősítő edzés, a mindennapi életünk minőségének javítására. Ne okozzon problémát, ha haza kell cipelni a bevásárlás után a szatyrokat, futni kell a buszhoz vagy lépcsőzni, ha éppen rossz a lift. Az órán minden izomcsoportot érintünk. Saját testsúlyos gyakorlatok, core gyakorlatok, kettlebell gyakorlatok, fitball gyakorlatok, gumiszalagos gyakorlatok kombinációival dolgozunk. Néhány izgalmas bemutatkozó mondat: Mindig is fontos szerepet játszott a sport az életemben. Úsztam, kosárlabdáztam, futbaloztam, edzőterembe jártam. Kilenc éve megismerkedtem a brazil harcművészettel, a capoeiraval, amit azóta is űzök, illetve mar oktatok is gyerekeknek, immáron két éve. A fitness instruktori képzést 2018 októberében végeztem el, azóta felnőtt személyi- illetve csoportos edzéseket is tartok. Reméljük, minél többen kedvet kaptok kipróbálni ezt az új óratípust, mellyel péntek délutánonként és szombat délelőttönként találkozhattok órarendünkben szeptembertől.

Szombat
Szombat
Hatha jóga
08:30 - 10:00
közepes erősségű óra
Hatha jóga
08:30 - 10:00
közepes erősségű óra
Oktató
Gorzó Kinga Németh Évi szerda

Foglalkozásainkhoz kezdőként és már egy ideje gyakorlóként is csatlakozhatsz, mivel az órákon mindenki saját képességének megfelelően gyakorol. A lényeg az önmagunkra figyelés és a saját tempónkban való fejlődés. Figyeljük saját testünk érzeteit, határait és ezeket a határokat elérve, majd növelve, de erőszakosan nem túllépve végezzük a test és légző gyakorlatokat. Nem rendelkezünk egyforma testi-lelki adottságokkal, így nem várható el, hogy mindenki hasonló szinten végezzen egy-egy gyakorlatot. Tapasztalt oktatóink külön figyelmet tudnak szentelni mindenkire, mivel kis csoportos foglalkozásaink vannak.

Funkcionális (erősítő core) edzés SZÜNETEL
11:30 - 12:30
Erős intenzitású
Funkcionális (erősítő core) edzés SZÜNETEL
11:30 - 12:30
Erős intenzitású

Fogadjátok szeretettel új oktatónk Szilvásy Tamás óráit! Tamás szeptembertől csatlakozik oktatói csapatunkhoz, kissé erőteljesebb típusú óráival, az intenzívebb mozgást kedvelők örömére. Tamás szavaival az óráiról: természetes mozgásokon alapuló, erősítő edzés, a mindennapi életünk minőségének javítására. Ne okozzon problémát, ha haza kell cipelni a bevásárlás után a szatyrokat, futni kell a buszhoz vagy lépcsőzni, ha éppen rossz a lift. Az órán minden izomcsoportot érintünk. Saját testsúlyos gyakorlatok, core gyakorlatok, kettlebell gyakorlatok, fitball gyakorlatok, gumiszalagos gyakorlatok kombinációival dolgozunk. Néhány izgalmas bemutatkozó mondat: Mindig is fontos szerepet játszott a sport az életemben. Úsztam, kosárlabdáztam, futbaloztam, edzőterembe jártam. Kilenc éve megismerkedtem a brazil harcművészettel, a capoeiraval, amit azóta is űzök, illetve mar oktatok is gyerekeknek, immáron két éve. A fitness instruktori képzést 2018 októberében végeztem el, azóta felnőtt személyi- illetve csoportos edzéseket is tartok. Reméljük, minél többen kedvet kaptok kipróbálni ezt az új óratípust, mellyel péntek délutánonként és szombat délelőttönként találkozhattok órarendünkben szeptembertől.

Vasárnap
Vasárnap
Kundalíni jóga
09:00 - 10:30
erőteljes óra
Kundalíni jóga
09:00 - 10:30
erőteljes óra
Oktató
Dózsa Zoli

A kundalini jógának van egy fajta felemelő ereje, ami ahhoz kell, hogy ezt a szunnyadó belső ősi misztikus energiát fel tudjuk ébreszteni! Az felemelőerő egy másik aspektusa a sebesség. Azt mondják, hogy amit 20 év alatt lehetne elérni, a Kundalini jógával egy év alatt elérhető. Teljes koncentrációval, jó formában, ha az elméd kiegyensúlyozott, és csatlakozni tud a folyamatra, akkor akár 40 – 90 nap alatt átalakíthatod magad a Kundalini jógával. A Kundalini jóga gyakorlásának különleges jutalma és ajándéka az, hogy gyorsan szembe tudsz nézni a saját egóddal, és ki tudod törölni a ragaszkodásait, hogy a lélek fényében vigadhass.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás