Lélekforma órarend

Órarend

Minden óra
Minden jóga
Aerial jóga
Hatha jóga
Nia
Zumba
Pilates
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
Hétfő
Hétfő
Aerial jóga
17:30 - 19:00
közepes erősségű speciális jóga 06-209-108-265
Aerial jóga
17:30 - 19:00
közepes erősségű speciális jóga 06-209-108-265
Oktató
Gorzó Kinga

Aerial jóga, azaz jóga a levegőben, egy speciális, felfüggesztett anyagban a jóga hintában, angol nevén hammockban. Rendkívül nagy teherbírású, rugalmas anyag, melynek segítségével könnyebben megérezheted a nyújtást, de változatosan használható erősítéshez is, azonban amit leginkább kedvelnek a gyakorlók a súlytalan lebegés, ahol a gerinc, de bizonyos helyzetekben az egész test is, teljes hosszában, tehermentesítve megnyújtózhat. Akik még nem gyakoroltak hammockban sokszor félnek a fordított testhelyzetektől, hogy nem elég erősek, hogy megtartsák magukat, nem elég hajlékonyak bizonyos testhelyzetekhez, vagy szédülni fognak, vagy sorolhatnánk még megannyi félelmünket….Akik viszont kedvet kaptak és kipróbálták, megtapasztalhatták, hogy az anyag segíti testüket az egyes ászanák felvételében, könnyebben, komfortosabban tudják végezni a gyakorlatokat, mint a talajon. Éppen, hogy az anyag az, ami segíti, hogy ráérezzünk bizonyos ászanák felvételére. A jóga órán nem élményeket keresünk, nyilvánvalóan a jóga, több mint a nyugaton elterjedt testgyakorlás, mégis azt tapasztaltuk, hogy a hammockban végzett jóga élmény szerűvé teszi a gyakorlást, egy-egy aerial jóga óra után szinte súlytalannak érezzük testünket.

Aerial jóga
19:00 - 20:30
közepes erősségű speciális jóga 06-209-108-265
Aerial jóga
19:00 - 20:30
közepes erősségű speciális jóga 06-209-108-265
Oktató
Gorzó Kinga

Aerial jóga, azaz jóga a levegőben, egy speciális, felfüggesztett anyagban a jóga hintában, angol nevén hammockban. Rendkívül nagy teherbírású, rugalmas anyag, melynek segítségével könnyebben megérezheted a nyújtást, de változatosan használható erősítéshez is, azonban amit leginkább kedvelnek a gyakorlók a súlytalan lebegés, ahol a gerinc, de bizonyos helyzetekben az egész test is, teljes hosszában, tehermentesítve megnyújtózhat. Akik még nem gyakoroltak hammockban sokszor félnek a fordított testhelyzetektől, hogy nem elég erősek, hogy megtartsák magukat, nem elég hajlékonyak bizonyos testhelyzetekhez, vagy szédülni fognak, vagy sorolhatnánk még megannyi félelmünket….Akik viszont kedvet kaptak és kipróbálták, megtapasztalhatták, hogy az anyag segíti testüket az egyes ászanák felvételében, könnyebben, komfortosabban tudják végezni a gyakorlatokat, mint a talajon. Éppen, hogy az anyag az, ami segíti, hogy ráérezzünk bizonyos ászanák felvételére. A jóga órán nem élményeket keresünk, nyilvánvalóan a jóga, több mint a nyugaton elterjedt testgyakorlás, mégis azt tapasztaltuk, hogy a hammockban végzett jóga élmény szerűvé teszi a gyakorlást, egy-egy aerial jóga óra után szinte súlytalannak érezzük testünket.

Kedd
Kedd
DaoYin gerinctorna
17:00 - 18:00
közepes erősségű
DaoYin gerinctorna
17:00 - 18:00
közepes erősségű
Oktató
Thaly-Szabó Andi

A WuShuang DaoYin kínai gerinctorna a nyugati orvostudomány ismereteit egyedülálló módon ötvözi a több ezer éves kínai gerincgyógyító gyakorlatokkal. A mozgássor fejtől indulva mozgatja végig a csigolyákat és dolgoztatja meg a gerincoszlop melletti izomcsoportokat. A tapasztalatok alapján a nyaki, vállövi fájdalmaktól, gerincpanaszoktól szenvedők mintegy 80%-a panaszmentessé válhat. Attól különbözik más gerinctornáktól, hogy a mozdulatsorok nem csak fizikai szinten hatnak, hanem a test energiacsatornáit is tisztítják, így a torna nem csupán a testi panaszokat, hanem azok kiváltó okát, az energetikai blokkot is kezeli, pozitívan hatva különböző életterületeinkre is. Az órán fontos szerep jut a légzésnek is, ami már magában is terápiás hatással rendelkezik. Mitől más a DaoYin kínai gerinctorna? - a mozdulatsorok nem csak fizikai szinten hatnak - a test energiacsatornáit tisztítják - a gerincpanaszokban szenvedők 80% panaszmentessé válik - a panaszok kiváltó okát is megszünteti - energetikai blokkokat is oldja - fontos szerepe van a légzésnek is

Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Oktató
Gorzó Kinga

A zumba motíváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, melynek köszönhetően egyedülálló fitness program jön létre. Önfeledten szórakozhatsz, bulizhatsz, de egy biztos: unatkozni nem fogsz! A foglalkozásokon az összes latin ritmussal találkozol: salsa, merengue, bachata, cumbia, reagetton, samba, flamenco, hastánc, ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztik az óra anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem hogy kihozd magadból a legtáncosabb, legszenvedélyesebb Éned és közben elsajátíthatsz néhány változatos új lépést, aminek hasznát veheted egy-egy buli alkalmával vagy a párod „elcsábításával”! Egy óra alatt akár 600 kalóriát is elégethetsz, miközben növeled az állóképességed, táncolsz és szórakozol, előtérbe kerül a nőiességed és az önbizalmad. Ha szeretnéd jól érezni magad, szeretnéd javítani mozgásodat, szeretnél emberekkel megismerkedni, szeretnél jókat táncolni, akkor gyere el és ismerkedj meg a zumba fitness órával, melynek zsírégető hatása sem jelentéktelen! A zumba szünet nélkül végigtáncolt 60 perce meghozza a kívánt eredményt!

Kismama jóga
18:00 - 19:30
könnyű célorientált óra
Kismama jóga
18:00 - 19:30
könnyű célorientált óra
Oktató
Thaly-Szabó Andi

A kismamajógát ajánlom minden várandós anyukának (13. héttől), akik teljes nyugalomban szeretnének felkészülni a szülésre, mind fizikai szinten, mind lelkileg is. A nyugalom a mama és a baba számára is különösen fontos. A kismama jóga finom módszere teljesen ideális, és biztonságos mozgást nyújt a kismamaság idejére, és a kismama elmélyítheti babájával mind a testi, mint a lelki kapcsolatát. A másfél órás foglalkozáson nagy szerepet kapnak a mindenki által könnyedén végezhető módosított hatha jógagyakorlatok, a relaxáció és a légző gyakorlatok is, amelyek felkészítik a testet és lelket a tudatos szülésre, továbbá segítenek oldani a szüléssel kapcsolatos félelmeken, fejlesztik az önismeretet, nyugalomhoz, belső egyensúlyhoz, harmóniához vezetnek a várandóság, a szülés alatt és után. Ezen kívül erősítjük a medence alapi izmokat, melynek erőssége és rugalmassága nagy fontossággal bír a szülésnél, és az azt követő regenerálódáskor.

Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Oktató
Végh Nóra

A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer, melyet a német Joseph Pilates fejlesztett ki a múlt század 20-as éveiben, majd csiszolgatta módszerét egészen 1967-ben bekövetkezett haláláig. Miért fontos, hogy erősek és ruganyosak legyenek a törzs mélyizmai? Mert ha azok, képesek minden oldalról megtámasztani a gerincoszlopod, íly módon tehermentesítve azt. Igy végre megszabadulhatsz a hátfájástól, melynek egyik leggyakoribb kiváltó oka az elgyengült tartóizomzat! Jobbá válik testtartásod és izmaid újból szimmetrikusan kezdenek működni (a “kezesség” miatt minden embernek – Neked is! – erősebb az egyik oldala. Csak figyeld meg Magad: ha jobb kezes vagy, általában mindent azon az oldalon csinálsz; a táskád is a jobb válladon lóg, igaz? Ha mégsem, akkor Te vagy a kivétel…:-)). A Pilates gyakorlatok segítségével a beidegződött rossz mozgásminták, melyek végső soron az izomrendszer egyensúlyának megbomlásához, hosszútávon tartáshibákhoz és mozgásszervi panaszokhoz vezetnek, megszűnnek!

Szerda
Szerda
Hatha jóga
18:00 - 19:30
közepes erősségű óra
Hatha jóga
18:00 - 19:30
közepes erősségű óra
Oktató
Gorzó Kinga

Foglalkozásainkhoz kezdőként és már egy ideje gyakorlóként is csatlakozhatsz, mivel az órákon mindenki saját képességének megfelelően gyakorol. A lényeg az önmagunkra figyelés és a saját tempónkban való fejlődés. Figyeljük saját testünk érzeteit, határait és ezeket a határokat elérve, majd növelve, de erőszakosan nem túllépve végezzük a test és légző gyakorlatokat. Nem rendelkezünk egyforma testi-lelki adottságokkal, így nem várható el, hogy mindenki hasonló szinten végezzen egy-egy gyakorlatot. Tapasztalt oktatóink külön figyelmet tudnak szentelni mindenkire, mivel kis csoportos foglalkozásaink vannak.

Power vinyasa jóga ( Júnis 8-tól )
18:15 - 20:00
Erős, izzasztó óra ( JÚNIUS 8-TÓL)
Power vinyasa jóga ( Júnis 8-tól )
18:15 - 20:00
Erős, izzasztó óra ( JÚNIUS 8-TÓL)
Oktató
Lászlók Lilla

Dinamikus, erősítő vinyásza jóga azoknak, akik szeretnek megizzadni a jógaórákon. Gondos bemelegítést követően a teljes testet átmozgató sorozat nemcsak izminkat, de a koordinációnkat és az egyensúlyérzékünket is kihívások elé állíthatja. A jókedv garantált, ahogy az óra vége jól megérdemelt savasna is- mindez 90 percben. Kérlek vedd figyelembe, hogy ez nem egy terápiás óra, és nem javasolt amennyiben komolyabb sérülésed vagy egészségügyi problémád van.

Kundalini jóga
19:45 - 21:15
erőteljes jóga
Kundalini jóga
19:45 - 21:15
erőteljes jóga
Oktató
Dózsa Zoltán

A kundalini jógának van egy fajta felemelő ereje, ami ahhoz kell, hogy ezt a szunnyadó belső ősi misztikus energiát fel tudjuk ébreszteni! Az felemelőerő egy másik aspektusa a sebesség. Azt mondják, hogy amit 20 év alatt lehetne elérni, a Kundalini jógával egy év alatt elérhető. Teljes koncentrációval, jó formában, ha az elméd kiegyensúlyozott, és csatlakozni tud a folyamatra, akkor akár 40 – 90 nap alatt átalakíthatod magad a Kundalini jógával. A Kundalini jóga gyakorlásának különleges jutalma és ajándéka az, hogy gyorsan szembe tudsz nézni a saját egóddal, és ki tudod törölni a ragaszkodásait, hogy a lélek fényében vigadhass. A Kundalini jóga nemtől, kortól, vallástól függetlenül gyakorolhatod. Egyszerű testhelyzeteket (aszana) veszünk fel, ami mindenki számára elérhető és megvalósítható. Alkalmazunk speciális légzést (pranayama), testzárat (bandha), meditációt és mantrát!

Csütörtök
Csütörtök
Aerial jóga
09:00 - 10:30
közepes erősségű speciális jóga 06-209-108-265
Aerial jóga
09:00 - 10:30
közepes erősségű speciális jóga 06-209-108-265
Oktató
Gorzó Kinga

Aerial jóga, azaz jóga a levegőben, egy speciális, felfüggesztett anyagban a jóga hintában, angol nevén hammockban. Rendkívül nagy teherbírású, rugalmas anyag, melynek segítségével könnyebben megérezheted a nyújtást, de változatosan használható erősítéshez is, azonban amit leginkább kedvelnek a gyakorlók a súlytalan lebegés, ahol a gerinc, de bizonyos helyzetekben az egész test is, teljes hosszában, tehermentesítve megnyújtózhat. Akik még nem gyakoroltak hammockban sokszor félnek a fordított testhelyzetektől, hogy nem elég erősek, hogy megtartsák magukat, nem elég hajlékonyak bizonyos testhelyzetekhez, vagy szédülni fognak, vagy sorolhatnánk még megannyi félelmünket….Akik viszont kedvet kaptak és kipróbálták, megtapasztalhatták, hogy az anyag segíti testüket az egyes ászanák felvételében, könnyebben, komfortosabban tudják végezni a gyakorlatokat, mint a talajon. Éppen, hogy az anyag az, ami segíti, hogy ráérezzünk bizonyos ászanák felvételére. A jóga órán nem élményeket keresünk, nyilvánvalóan a jóga, több mint a nyugaton elterjedt testgyakorlás, mégis azt tapasztaltuk, hogy a hammockban végzett jóga élmény szerűvé teszi a gyakorlást, egy-egy aerial jóga óra után szinte súlytalannak érezzük testünket.

Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Zumba
18:00 - 19:00
vidám, táncos óra
Oktató
Gorzó Kinga

A zumba motíváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, melynek köszönhetően egyedülálló fitness program jön létre. Önfeledten szórakozhatsz, bulizhatsz, de egy biztos: unatkozni nem fogsz! A foglalkozásokon az összes latin ritmussal találkozol: salsa, merengue, bachata, cumbia, reagetton, samba, flamenco, hastánc, ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztik az óra anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem hogy kihozd magadból a legtáncosabb, legszenvedélyesebb Éned és közben elsajátíthatsz néhány változatos új lépést, aminek hasznát veheted egy-egy buli alkalmával vagy a párod „elcsábításával”! Egy óra alatt akár 600 kalóriát is elégethetsz, miközben növeled az állóképességed, táncolsz és szórakozol, előtérbe kerül a nőiességed és az önbizalmad. Ha szeretnéd jól érezni magad, szeretnéd javítani mozgásodat, szeretnél emberekkel megismerkedni, szeretnél jókat táncolni, akkor gyere el és ismerkedj meg a zumba fitness órával, melynek zsírégető hatása sem jelentéktelen! A zumba szünet nélkül végigtáncolt 60 perce meghozza a kívánt eredményt!

Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Pilates
19:00 - 20:00
közepes erősségű óra
Oktató
Végh Nóra

A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer, melyet a német Joseph Pilates fejlesztett ki a múlt század 20-as éveiben, majd csiszolgatta módszerét egészen 1967-ben bekövetkezett haláláig. Miért fontos, hogy erősek és ruganyosak legyenek a törzs mélyizmai? Mert ha azok, képesek minden oldalról megtámasztani a gerincoszlopod, íly módon tehermentesítve azt. Igy végre megszabadulhatsz a hátfájástól, melynek egyik leggyakoribb kiváltó oka az elgyengült tartóizomzat! Jobbá válik testtartásod és izmaid újból szimmetrikusan kezdenek működni (a “kezesség” miatt minden embernek – Neked is! – erősebb az egyik oldala. Csak figyeld meg Magad: ha jobb kezes vagy, általában mindent azon az oldalon csinálsz; a táskád is a jobb válladon lóg, igaz? Ha mégsem, akkor Te vagy a kivétel…:-)). A Pilates gyakorlatok segítségével a beidegződött rossz mozgásminták, melyek végső soron az izomrendszer egyensúlyának megbomlásához, hosszútávon tartáshibákhoz és mozgásszervi panaszokhoz vezetnek, megszűnnek!

Péntek
Péntek
Könnyű zsírégető aerobic
18:00 - 19:00
könnyű jól követhető
Könnyű zsírégető aerobic
18:00 - 19:00
könnyű jól követhető
Oktató
Végh Nóra

A könnyű zsírégető aerobic óra egy olyan csoportos zenès óratípus, ahol nem túl gyors zenére, folyamatosan mozgásban maradva és végig állásban végezzük a gyakorlatokat. Az alacsony intenzitású, tartós mozgás biztosítja, hogy ez az állóképességet fejlesztő kardio tréning remek zsírégető edzés forma. Az óra 10-15 perc bemelegítéssel kezdődik. Ezt követi a 35-40 perces low impact gyakorlatokból álló fő rész, amit aktív levezető rész, majd óra végi statikus nyújtás zár. Mivel a zene tempója nem túl gyors, lehetőség van a karok és a vállöv dinamikus igénybevételére, növelve ezáltal az edzés intenzitását. A low impact (low impact jelentése: alacsony becsapódás) gyakorlatok során legalább az egyik làb folyamatosan kapcsolatban marad a talajjal. Nincsenek benne futó, szökdelő és ugró gyakorlatok, így nem terheli az ízületeket és a gerincoszlop porckorongjait. Ezért életkortól és testsúlytól függetlenül ajánlható mindazoknak, akik könnyű kardioedzéssel szeretnék színesíteni heti edzésprogramjukat.

Zumba
19:00 - 20:00
vidám, táncos óra
Zumba
19:00 - 20:00
vidám, táncos óra
Oktató
Gorzó Kinga

A zumba motíváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, melynek köszönhetően egyedülálló fitness program jön létre. Önfeledten szórakozhatsz, bulizhatsz, de egy biztos: unatkozni nem fogsz! A foglalkozásokon az összes latin ritmussal találkozol: salsa, merengue, bachata, cumbia, reagetton, samba, flamenco, hastánc, ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztik az óra anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem hogy kihozd magadból a legtáncosabb, legszenvedélyesebb Éned és közben elsajátíthatsz néhány változatos új lépést, aminek hasznát veheted egy-egy buli alkalmával vagy a párod „elcsábításával”! Egy óra alatt akár 600 kalóriát is elégethetsz, miközben növeled az állóképességed, táncolsz és szórakozol, előtérbe kerül a nőiességed és az önbizalmad. Ha szeretnéd jól érezni magad, szeretnéd javítani mozgásodat, szeretnél emberekkel megismerkedni, szeretnél jókat táncolni, akkor gyere el és ismerkedj meg a zumba fitness órával, melynek zsírégető hatása sem jelentéktelen! A zumba szünet nélkül végigtáncolt 60 perce meghozza a kívánt eredményt!

Szombat
Szombat
Gerincjóga ( Június - szeptember szünetel)
08:30 - 09:30
könnyed gerinc fókuszú jóga (JÚNIUS - SZEMPTEMBER SZÜNETEL)
Gerincjóga ( Június - szeptember szünetel)
08:30 - 09:30
könnyed gerinc fókuszú jóga (JÚNIUS - SZEMPTEMBER SZÜNETEL)
Oktató
Gorzó Kinga

Könnyed, de mégis a gerincet jól átmozgató reggeli jóga. Ebben az egy órában maximálisan odafigyelünk arra, hogy jól, minden irányból bemelegítsük a gerincet. A bemelegítést követően pedig jógagyakorlatokkal erősítjük a hátizmokat, a medenceöv izmait és a hasizmot. Levezetésképpen pedig lenyújtjuk az izmokat. Az órát rövid légzőgyakorlattal és relaxációval zárjuk. Ez egy 60 perces óra, ha a másfél óra túl hosszú lenne, akkor azt neked ajánljuk.

Sulis (ovis) jóga ( JÚNIUS 18. IG)
09:45 - 10:45
könnyű óra (JÚNIUS- SZEPTEMBER SZÜNETEL)
Sulis (ovis) jóga ( JÚNIUS 18. IG)
09:45 - 10:45
könnyű óra (JÚNIUS- SZEPTEMBER SZÜNETEL)

A sulijógára nagycsoportos ovisok is jöhetnek, jelenleg összevontan van a foglalkozás. A sulijóga már kevésbé játékos foglalkozás, a hangsúly inkább a gerinc védelmén, erősítésén van. 5-12 éves gyerekeknek ajánljuk. Fejleszti a gyermekek figyelmét, ami segíti iskolai tanulásukat. Dinamikus gyakorlatokat tartalmaz, hogy a felesleges energiákat lekösse, de az élet egyéb területeire energiát is termeljen. A jóga (például a páros gyakorlatok által) segíti az iskolásokat a kapcsolatteremtésben, érzelmeik kezelésében, kifejezésében, de a rendszeres testgyakorlás még bőrproblémáikra is jó hatással van.

Vasárnap
Vasárnap
Kundalini jóga
09:00 - 10:30
erőteljes jóga
Kundalini jóga
09:00 - 10:30
erőteljes jóga
Oktató
Dózsa Zoltán

A kundalini jógának van egy fajta felemelő ereje, ami ahhoz kell, hogy ezt a szunnyadó belső ősi misztikus energiát fel tudjuk ébreszteni! Az felemelőerő egy másik aspektusa a sebesség. Azt mondják, hogy amit 20 év alatt lehetne elérni, a Kundalini jógával egy év alatt elérhető. Teljes koncentrációval, jó formában, ha az elméd kiegyensúlyozott, és csatlakozni tud a folyamatra, akkor akár 40 – 90 nap alatt átalakíthatod magad a Kundalini jógával. A Kundalini jóga gyakorlásának különleges jutalma és ajándéka az, hogy gyorsan szembe tudsz nézni a saját egóddal, és ki tudod törölni a ragaszkodásait, hogy a lélek fényében vigadhass. A Kundalini jóga nemtől, kortól, vallástól függetlenül gyakorolhatod. Egyszerű testhelyzeteket (aszana) veszünk fel, ami mindenki számára elérhető és megvalósítható. Alkalmazunk speciális légzést (pranayama), testzárat (bandha), meditációt és mantrát!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás