Barion Pixel

Alacsony, filigrán testalkatod van? Testmagasságod 155-160cm között mozog, de karcsúságod miatt ennél kicsit alacsonyabbnak tűnsz. 36-os vagy még kisebb konfekcióméretet hordasz, így a divatos ruhák közül nem egyszerű magadra illőt találni.

Problémás területeid a kar és a láb legtöbbször túl sovány, s a felesleges kilók rendszerint kritikus pontokon, a hason és a csípőn rakódnak le az évek múlásával.

A formás alakért, a szép bőrért sokat kell változtatnod étkezéseden, életformádon.

Az egészséges étkezés rendbe hozza az anyagcserét, fitten tart, és javítja a bőr állapotát. Fogyassz vitaminokban és rostokban gazdag ételeket. A bélflóra és az emésztés szabályozására ajánlatos joghurtot, kefirt beiktatni az étrendbe. A diéta, a fogyókúra viszont mellőzhető, hiszen nincsenek leadandó, fölösleges kilók.

A filigrán nők számára elengedhetetlen az izmokat fejlesztő, rendszeres torna – a kidolgozott izmok ugyanis feledtethetik a hiányzó kerekded formákat. A kar- és mellizmokat súlyzókkal erősítheted, várunk orosz súlygolyós edzésünkön! A lábizomzatot pedig speciális tornával, kerékpározással, kocogással vagy akár gyaloglással is fejlesztheted. Gyere, kérd edzőink, oktatóink segítségét, milyen személyre szabott mozgást ajánlanak neked!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás